close
There's no word for me to say
to give a sign, to sing a song

There's no word for need to say
to give a sigh, to be more brave

It's that same, same song
that made me hurt over the night

It's that crying, crying place
that i heard you
losing your way, my religion

請帶著我一起 飛



他們說,
你要好好保護自己!
我說,
我總是會忘了自己.....

他們說,
你要懂得保護自己!
我說,
我會學著保護自己~

我以為,
防衛是一種保護,
到後來我終於了解,
保護自己,
並不是保護一個獨立的個體!

我只是在這個過程中忽略了自己.....
將自己排除在外的奉獻,
好比蒲公英花莖,
看著種子隨風飛~

這一次,我懂了!
我會好好的保護這雙數,
請帶著我,一起飛~
arrow
arrow
    全站熱搜

    費爾南多 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()